Xiaomi Mi Fold може перемикатися між режимом телефону та режимом планшета.

2019-07-13 08:40:19 53
розкладний смартфон xiaomi mi fold
Xiaomi Mi Fold

Трохи більше місяця після того, як Samsung оприлюднила свій Galaxy Fold, китайський виробник смартфонів Xiaomi надав ще один погляд на власний гнучкий смартфон - Mi Fold.

Короткий 10-секундний відеоролик, опублікований 27 березня, показує, як пристрій Xiaomi переходить з режиму планшета в режим телефону. Особа, що тримає Xiaomi Mi Fold, відображає переміщення слайдів від портретного до ландшафтного режиму. Потім обидві сторони Mi Fold засунуті під планшет і складені до центру пристрою, перетворюючи пристрій у смартфон. У результаті з'явився телефон з екраном майже без кордонів, хоча він виглядає трохи ширшим, ніж більшість смартфонів.

Подивіться самі:

Це не перший раз, коли Xiaomi демонструвала свій складний пристрій. У січні старший віце-президент Xiaomi Ван Сян поділився відео на Twitter зі співзасновником компанії і президентом Бін Ліном, використовуючи пристрій, який він назвав "першим у світі телефоном, що складається вдвічі." У цьому відео Лін демонструє, як Xiaomi Mi Fold може перемикатися між режимом телефону та режимом планшета під час відеочату, не перериваючи дзвінок. Нове відео, однак, надає трохи більш чіткий погляд на те, як виглядає Mi Fold, складений у форм-факторі телефону.

Підхід Xiaomi до розробки складного телефону помітно відрізняється від підходу Samsung і Huawei. Galaxy Fold, наприклад, має форм-фактор розкладачки, який відкривається як книга, а екран розташований зсередини пристрою. Згинальні папки Mate X згортаються навпіл, майже як лист паперу. Xiaomi Mi Fold, однак, не згинається навпіл, а замість цього вимагає, щоб користувач засунув краї планшета назад і до центру пристрою. Як і Mate X, Mi Fold також представляється значно більшим екраном, ніж Samsung Galaxy Fold.

Xiaomi є п'ятим найпопулярнішим виробником смартфонів у Китаї, починаючи з четвертого кварталу 2018 року, поступаючись Apple, Vivo, Oppo та Huawei, повідомляє Counterpoint Research. Його називають "яблуком Китаю" не тільки через фізичні подібності між власними пристроями та Apple, але і завдяки його здатності залучати культові прихильники прихильників. Популярність Xiaomi значною мірою випливає з його стратегії маркетингу своєї продукції як високопродуктивних пристроїв, але продаючи їх за низькими цінами. Але компанія зіткнулася зі зростаючою конкуренцією з боку конкурентів, таких як Huawei, яка зараз є лідером на китайському ринку смартфонів, серед інших виробників електроніки, як Vivo.


джерело Weibo